Tuesday, January 12, 2010

Duit Masuk lagi

Alhamdulillah semlm close 2 case lagi...close kul 11 mlm kat klang lak tu. ok x??hehe. Maknanya duit masuk lagi la :-P. Saya nk promote skit la, as a agent PRUDENTIAL, saya bukan sekadar menjual insuran untuk mendapat komisyen semata-mata tetapi lebih kepada mendidik, memberi tunjuk ajar dan penerangan mengenai kepentingan insuran untuk anda. Saya lebih mementingkan servis dan kepuasan client dan Alhamdulillah setakat ni client saya puas ati..(mmg puas ati besday je dpt hamper hehehe)

Mengapa PRUDENTIAL??

PRUDENTIAL 1 syarikat insuran yang kukuh dari semua sudut. Kalu bab claim xyah ckp la mmg setakat ni client suka la sbb cpt dan pantas hehe.
Produk2 yang disediakan pun mmg THE BEST IN THE WORLD...xpecaye??tanya la saya :-P. saya akan terang kan semua.

Apa yang penting sekali pun adik kakak, pastikan diri dilindungi insuran dari PRUDENTIAL demi kepentingan masa depan anda :-).

maklumat lanjut hubungi

RAZAK
0166904909


No comments:

Post a Comment

LEAVE UR COMMENT..TQ

TEXTAREA_ID
Related Posts with Thumbnails